sobota, 8 października 2016

Które książki kupowaliśmy najczęściej we wrześniu?


Witam,

Postanowiłam stworzyć przegląd najczęściej kupowanych książek czyli bestsellerów ostatniego miesiąca. Oparłam się na informacjach podawanych przez Wydawców i księgarnie internetowe.

Ciekawa jestem - czy czytaliście którąś z wymienionych poniżej książek?

Jeśli tak to napiszcie czy polecacie/odradzacie

Zapraszam na przegląd...








Jeśli czytaliście którąś z wymienionych książek
to napiszcie czy polecacie/odradzacie

pozdrawiam Was ciepło

7 komentarzy :

  1. Też "Historię Pszczół" niedawno kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie z chęcią bym przeczytała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kilka ciekawych pozycji jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Książkę Moyes - i ona była całkiem w porządku, ale to nie to samo co pierwszy tom, bo brak w nim Willa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam kilka pozycji :)
    "Ch...owa Pani domu" zdecydowanie polecam. Taki odstresownik od prawdziwego życia :)
    "Kiedy odszedłeś" tutaj nie mam jednoznacznej decyzji. Mi ogólnie całość się podobała, ale jako kontynuacja to słabo.
    "Czy wspominałam, że za Tobą tęsknię"- polecam. Podoba mi się zarówno pierwsza część jak i druga, a na trzecią czekam z niecierpliwością :)
    "Dziewczyna z pociągu"- ujdzie, choć nie zachwyca. Nie jest idealna, ale da się czytać.

    Kilka z powyższych mam również w planach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bonda, Rowling i Hawking mnie nie dziwią. Mróz w sumie też. Miłe zaskoczenie dotyczy jednak "Sekretnego życia drzew". Jeszcze tego nie kupiłem, ale zrobię to na pewno. :)

    OdpowiedzUsuń