czwartek, 27 sierpnia 2015

Tanie książki #1

Dziś pragnę się z Wami podzielić moim dobrym humorem. Zaszalałam i kupiłam trochę książek. Niektóre z nich już od dawna zaprzątały mi myśli, inne nabyłam pod wpływem chwili.

A oto i one.

*****************************************************
cena 4 -5 zł


(jak klikniecie na okładkę to przeniesiecie się na stronę z daną książką)



*****************************************************
cena 6 - 7 zł


*****************************************************
cena 7 - 8 zł


*****************************************************
cena 8 - 9 zł




*****************************************************
cena 10 - 11 zł


*****************************************************
cena 11 - 12 zł



Wszystkie książki kupiłam w sklepie internetowym - Taniaksiazka.pl

Co jeszcze widziałam?

książki Katarzyny Michalak  od 8.51 zł  -  KLIK

książki Marcina Wrońskiego od 13.19 zł  -  KLIK

książki Joanny Chmielewskiej od 8.79 zł  -  KLIK

książki Marii Rodziewiczówny od 4.52 - 6.37 zł  -  KLIK

książki Moniki Szwaji od 11.61 zł  -  KLIK

książki Stanisławy Fleszerowej-Muskat od 4.54 zł  -  KLIK

lektury szkolne od 4 zł  -  KLIK


Jak chcecie, żebym informowała Was o okazyjnie tanich książkach, które nabyłam to dajcie znać. Może i Wy przy okazji znajdziecie coś Was interesującego.

pozdrawiam

15 komentarzy :

  1. Brudny Świat, ta książka jest świetna. Mnie wgniotła w fotel, żeby nie robić spojlerów, nie zdradzę kiedy. Widzę też kilka ciekawych perełek. Aż samemu chce się kupić ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo często kupuję na Taniej książce, a tym bardziej, że nie muszę płacić za przesyłkę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe zakupy, "Nikt nie widział ...." czytałam świetna, bardzo mi się podobała, Chmielewską uwielbiam a Lesio jest rewelacyjny. Miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że zakupy bardzo udane! <3
    Ja się skusiłam na złożenie zamówienia na internetowym Matrasie - było dużo promocji i wyprzedaży i pewnie jeszcze się skuszę na wyprzedaże na blogach ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo kuszące. Czy mieli 'Leśne morze', bo po nocach mi się śni ta książka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widziałam. Może jednak jest...

      Usuń
  6. "Kamyk" Jodełki to świetna książka<3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ech, ja się wstrzymuję od kupowania. Z tych książek, które kupiłaś, czytałam tylko "Nikt nie widział..." Wardy. Całkiem ciekawa, myślę, że nie będziesz rozczarowana :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej hej :)

    Do 31.08.2015 r. mamy w TaniaKsiazka.pl promocję na dostawę do kiosku RUCHu - jest za darmo dla zamówienia o dowolnej wielkości. Więc może jednak się skusicie? :D

    Pozdrowienia,
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ super okazje! I ja byłabym wdzięczna jakbyś nad informowała, a może akurat coś znajdę i dla siebie i skorzystam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Faktycznie zaszalałaś.
    Ja tam też dwie książki mam w koszyku. Może we wrześniu się zdecyduję jak nie znikną...

    OdpowiedzUsuń
  11. oo ,,Światła września", polecam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Czytałam Sklepik z niespodzianką, Brudny świat i Światła września. Jeśli mogę pozwolić sobie na reklamę, na www.nieprzeczytane.pl są też świetne promocje. Ostatnio zamawiamy tylko tam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że nie ma tam osobnej zakładki promocje...

      Usuń